درباره وبلاگ


منور کردید خوش اومدیدولذت ببرید ببخشید اگه کوتاهی شده
آخرین مطالب
پيوندها
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرزون دوستت داریم و آدرس porzon.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 150
بازدید کل : 2535
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



فقط فقط رئال مادرید




مرجع خبری رئال مادرید : آنجلوتي همچنان كاسياس را نيمكت نشين مي كند . در مقابل بتيس نيز آنجلوتي تصميم گرفت كه به دروازه بان گاليشيايي بازي بدهد . البته آنجلوتي اعلام كرده كه دروازه باني كه در اين بازي فيكس شود ، دروازه بان دائمي نخواهد بود . 
به هر صورت به نظر مي رسد كه جنجال در مورد دروازه بان رئال تمامي نداشته باشد و همچنان ادامه پيدا خواهد كرد . 
در اين بازي هواداران گرانادا در لوس كارمنس نام ايكر را صدا زدند تا مشخص شود كه كاپيتان رئال شايد در ميان هواداران تيمهاي ديگر بيش از رئال محبوب باشد



سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, :: 11:15 ::  نويسنده : آرش

مرجع خبری رئال مادرید:گنزالو هیگواین،بازیکن اسبق رئال مادرید،هنگامی که از تعطیلاتش در جزیره کاپری لذت میبرد،با قایق،به صحره ای برخورد کرد و هم اکنون در بیمارستان به سر میبرد. کوریو دلو اسپرت گزارش داد،بازیکن آرزژانتینی ،با قایقش به صخره ها برخورد و دچار سقوط شد و  صورتش دچارصدمه شد و یک شکاف عمیق در فکش به وجود آمد.به نقل از این روزنامه ایتالیایی،سپس همراه 2دختر که منتظر او بودند،سریع به بیمارستان منتقل شد.
2بخیه در ابرو و 8بخیه در فکش زده شده وانتظار میرود در ساعات آینده مرخص شود به ناپولی برگردد.
دکترش به رسانه های ایتالیایی گفت:"شرایطش مطلوب است و حتی امروز میتواند از بیمارستان مرخص  ولی مشخص نیست که در بازی هفته آینده این تیم در برابر ورونا میتواند حاضر باشد یا نه.



سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, :: 11:15 ::  نويسنده : آرش

مرجع خبری رئال مادرید : لواندوفسكي ، مهاجم لهستاني دورتموند اعلام كرد كه پيشنهاد دورتموند را رد كرده است . وي در مورد تقابلش با پرز در زمان حضورش در برنابئو در چمپيونزليگ سال گذشته گفت :" در دفتري نزديك رختكن درست پس از بازي بود . با هم صحبت كرديم . به او پاسخ منفي دادم . "
وي همچنين گفت كه فرگوسن نيز او را مي خواسته است :"‌يك سال پيش با سر الكس صحبت كردم و از ابراز تمايلش ممنونم . بازنشستگي او بر تصميمم مبني بر نرفتن به انگليس تاثير نداشت .http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/08/24/primera/1377354171_900847_1377354232_noticia_normal.jpg



یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب:, :: 11:22 ::  نويسنده : آرش

آقایون خانما.افرادی به من تو وب گفتند که آقای رفسنجانی هیچکاری واسه ملت نکرده میگن پولداره .میگن چاه نفت داره......... من میگم داره بر منکرش لعنت ولی .....خانم فلان که اینو نوشتی بدون اگه آقای رفسنجانی نبود ما این مملکتو به این شکل نداشتیم.نمیدونی که ایشون چه سختی هایی کشیده برو خاطرات رو بخون ببین من یکی شو میگم اونم زمون امضا صلح نامه بین ایران وعراق بود که آقای رفسنجانی به آقای خمینی گفت من میرم قرارداد رو امضا میکنم و اگر بد بود مفادش من رو به عنوان منافق دست گیر کنید و قراردادرو کنسل کنید.حالا این یه گوشه ای از اتفاقات ها بود دیگه انقدر بی انصافی نکنید  ایشون به گفته حضرت خمینی ستون مملکت هست تا رفسنجانی زنده است این انقلاب زنده است.خانم شما که این حرف رو میزنید برید مطالعه تونو زیاد کنید بعد نطق کنید .این یه پیشنهاد دوستانه است

یاعلی



یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب:, :: 11:11 ::  نويسنده : آرش

ماركا : فقط يك امضا مانده است
روزنامه ماركا نيز گزارش داد كه گرت بيل به زودي قرارداد شش ساله اش را با رئال خواهد بست . پس از دو ماه مذاكرات سخت از سوي رئال ،‌به نظر مي رسد كه پرز موفق به اتمام يكي از مشكل ترين انتقالات تاريخ فوتبال شده است . 
رئال در ابتدا با خود بازيكن به توافق رسيد . پس از آن اولين پيشنهادش را با رقم 85 ميليون يورو ارائه كرد ./ اما تاتنهام درخواست عجيب 120 ميليون يورو را ارائه كرد ، درخواستي كه از همان ابتدا توسط رئال پس زده شد . 
رئال اما آرام بود . مي دانست كه خود اين بازيكن موافق اين انتقال است چرا كه از كودكي روياي پيوستن به رئال را به سر داشته است . در حقيقت بيل كه از له وي قول گرفته بود كه اگر تاتنهام چمپيونزليگي نشود ، اجازه رفتنش صادر شود ، ديگر حاضر نشد كه براي تاتنهام بازي كند . در حقيقت او دو ماه است كه براي تاتنهام بازي نكرده و ديگر حاضر نيست كه در وايت هارت لين به ميدان برود . 
رئال در اين مدت به گفته ماركا پيشنهادش را به 99 ميليون يورو رساند و حالا به نظر مي رسد كه همه چيز حل شده باشد . بيل در رئال بازي خواهد كرد و فقط يك امضاي نهايي باقي مانده است . 

دستمزدي هم رده كريستيانو و كاكا
به گفته ماركا ،‌گرت بيل كه به عنوان يك كهكشاني به رئال مي آيد ، سالي 10 ميليون يورو دستمزد مي گيرد و پيراهن شماره 11 را به تن مي كند . در حقيقت به گفته اين منبع ،‌زماني كه پيوستن اريك لاملا به تاتنهام نهايي شود ، خبر رسمي پيوستن گرت بيل به رئالرسمي مي شود . 
توافق براي اين انتقال قطعي شده است و حضور بيل در رئال مي تواند باعث رفتن كوئنت رائو يا دي ماريا در روزهاي پاياني فصل نقل و انتقالات مي شود



جمعه 1 شهريور 1392برچسب:, :: 21:49 ::  نويسنده : آرش

مرجع خبري رئال مادريد : له پاريسين گزارش داد كه پي اس جي در نظر دارد كه آنخل دي ماريا و ناني را به خدمت بگيرد . اين منبع حتم داد كه با پيوستن بيل به رئال ،‌جا براي ال فيدئو تنگ مي شود و اين بازيكن ممكن است كه راهي پاريس شود . 
دي مارياي 25 ساله يكي از بازيكناني است كه به گفته له پاريسين ، شيخ هاي پي اس جي را شيفته خود كرده هر چند كه آنها ناني را نيز تحت نظر دارند

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/08/21/primera/1377071639_550191_1377071777_noticia_normal.jpg



پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 11:39 ::  نويسنده : آرش

مرجع خبري رئال مادريد : كارلو آنجلوتي ليست تيمش براي بازي جام برنابئو را اعلام كرد كه كاسياس ، لوپز ، مخياس ، راموس ، مارسلو ، كارواخال ، آربلوا ،‌په په ، ناچو ، ماتئوس ، اوزيل ،‌كاكا ، كاسميرو ، مودريچ ،‌ايسكو ، دي ماريا ،‌رونالدو ، بنزما ،‌موراتا و خسه در اين ليست هستند . 
كوئنت رائو از ليست خط خورده است و ژابي نيز به علت مصدوميت طولاني مدتش در ميادين حضور نخواهد داشت . كاسادو در تمرينات امروز حضور داشت اما در ليست قرار نگرفت

مرجع خبري رئال مادريد : پس از آن كه مشخص شد ژابي تقريبا نيم فصل اول را از دست مي دهد ، شايعات در مورد تمايل رئال به خريد ژوفري كوندوگبيا ،‌هافبك فرانسوي سويا دوباره قوت گرفت . 
در حقيقت بازيكن فرانسوي مدتهاست كه زير نظر رئال است و حالا به گفته استاديو دپورتيوو هيچ بعيد نيست كه به عنوان جايگزين ژابي راهي برنابئو شود چرا كه رئال با مصدوميت خديرا و ايارا فعلا فقط كاسميرو و مودريچ را در خط هافبك دارد . 

دل كورال :" ژابي دوباره به شرايط عادي باز خواهد گشت "
دكتر دل كورال ، يكي از مشاوران كادر پزشكي رئال در مورد شرايط ژابي گفت :"‌بهتر است كه جراحي شود چرا كه در صد موفقيتش بيشتر شود . اگر اين طور نشود خطر تشديد مصدوميت وجود دارد . اگر جراحي شود تا چند ماه ديگر مي تواند بازي كند . "
وي در مورد احتمال جراحي شدن ژابي زير نظر دكتر فن ديك گفت :" فن ديك جراحي سرشناس در سطح اروپاست اما جراحان اسپانيايي نيز از پس اين عمل بر مي آيند . " 
آلوارو آربلوا براي ژابي پس از اعلام خبر مصدوميتش آرزوي موفقيت كرد و نوشت :"درود براي دوست عزيزم ، ژابي آلونسو . درود بر تو رفيق . 



پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 11:37 ::  نويسنده : آرش

مرجع خبري رئال مادريد : به گفته راديو كادنا كوپه ، پيوستن گرت بيل به رئال قريب الوقوع است چرا كه رئال و تاتنهام براي اين انتقال به توافق رسيده اند . به گفته اين منبع ، اين انتقال جمعه و پس از برگزاري جام برنابئو با رقمي در حدود 99 ميليون يورونهايي مي شود . 
تاتنهام به نظر مي رسد كه كم كم آماده اين انتقال شده باشد . كوئنت رائو بخشي از اين انتقال نخواهد بود و له وي فقط پول مي خواهد . او مي خواهد با اين پول ويليام را از آن‍ي بخرد . پس از آن به سراغ لاملا خواهد رفت . معارفه نيز هفته بعد انجام مي شود http://estaticos01.marca.com/imagenes/2013/08/22/futbol/equipos/real_madrid/1377135321_extras_noticia_foton_7_1.jpg



پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 11:35 ::  نويسنده : آرش

 



چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 11:21 ::  نويسنده : آرش

 مرجع خبري رئال مادريد : رائول گونزالس بلانكو ، مهاجم اسپانيايي رئال ، سه سال از ترك رئال قرار است كه پنجشنبه دوباره پيراهن اين تيم را در جام برنابئو بر تن كند . وي سه شنبه شب به همراه السد قطر وارد اسپانيا شد . 
با ليستي از 26 بازيكن و هفده كادر فني و مدير ، آنها با پروازي غير مستقيم از مونيخ راهي مادريد شدند . رائول گفت كه " خيلي خوشحال " است كه به مادريد برگشته است و صحبت هايش را به چهارشنبه شب موكول كرد

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/08/20/primera/1377034031_445109_1377034209_noticia_normal.jpg



چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 11:16 ::  نويسنده : آرش

 رجع خبري رئال مادريد : بنزما در برنابئو گل ز . گلي كه برايش افزايش اعتماد به نفسش مهم بود اما اين هم باعث نشد كه هواداران موقعيت هايي كه از دست داد را فراموش كنند . 
در حقيقت هواداران رئال از عملكرد اين بازيكن راضي نيستند و به همين خاطر در زمان تعويض شدنش با بنزما او را هو كردند . هواداران همچنين به شدت موراتا را تشويق كردند و نام محصول آكادمي را صادا زدند تا حال كريم را بگيرند . 
حالا بايد ديد كه كريم چه مي كند . او مقابل بتيس چندين موقعيت را از دست داد و همين باعث شد كه هواداران از او رضايت نداشته باشند http://estaticos01.marca.com/imagenes/2013/08/19/futbol/equipos/real_madrid/1376903686_extras_noticia_foton_7_1.jpg



سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:, :: 18:52 ::  نويسنده : آرش

 

 مرجع خبري رئال مادريد : آلوارو آربلوا تصميم گرفته كه وارد تجارت اينترنت جهاني شود . در حقيقت به توصيه دو برادرش ياگو و رائول ، بازيكن رئال مي خواهد روي اين تجارت سرمايه گذاري ند . 

مدافع رئال در نظر دارد كه هزينه سنگيني روي كمپاني بوم كه يك كمپاني تبليغاتي آنلاين است به همراه برادرانش داشته باشد . او همچنين قرار است كه يك سايت فروش لباس كودكان را نيز بخرد 



سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:, :: 18:45 ::  نويسنده : آرش

 



سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:, :: 18:36 ::  نويسنده : آرش

 مرجع خبري رئال مادريد : تصميم آنجلوتي به استفاده ازديگو لوپز مقابل بتيس بحث ها را ميان هواداران دوباره باز كرد . ديگو لوپز فاصله اش را در نظرسنجي ها با كاسياس كم كرد اما باز هم هواداران ايكر را ترجيح مي دهند . 

در نظرسنجي آس در مورد دروازه بان فيكس براي بازي دوشنبه با گرانادا ، 59 درصد هواداران ، ايكر را انتخاب كردند . بدين ترتيب از 22.547 راي ماخوذه ، 13.266 نفر راي به ايكر دادند .
البته پيش از اين و زماني كه از هواداران در مورد دروازه بان فيكس بازي با بتيس پرسيده شده بود ،‌75 درصد كپايتان را انتخاب كرده بودند .

در نظرسنجي ماركا نيز 50.4 درصد نيمكت نشيني ايكر را ناعادلانه خواندند ، 54.9 درصد مي گفتند كه او بايد مقابل گرانادا بازي كند و 55.4 درصد مي گفتند كه لياقت فيكس شدن مقابل بتيس را داشته است .

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/08/20/primera/1376955111_853027_1376955183_noticia_normal.jpg



سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:, :: 18:31 ::  نويسنده : آرش

مرجع خبري رئال مادريد : رئال مقابل بتيس به ركورد 45 بازي بي شكست در خانه رسيد . رئال در حقيقت پس از شكست به بارسا در كوپا دل ري 2012 ديگر در خانه هيچ شكستي را متحمل نشد . 
برد مقابل بتيس باعث شد كه رئال 45مين بازي شكست ناپذيري خانگي خود را كسب كند . روال در اين مدت 38 برد و هفت تساوي در مقابل 30 رقيب متفاوت داشته است كه در هر بازي به طور متوسط 3.17 گل زده است . 



سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:, :: 18:28 ::  نويسنده : آرش

 :5

السد:0 

گل ها:رائول.ایسکو.بنزما.خسه2



سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:, :: 1:17 ::  نويسنده : آرش

 



دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, :: 21:27 ::  نويسنده : آرش

 



دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, :: 21:26 ::  نويسنده : آرش

 



دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, :: 21:23 ::  نويسنده : آرش

 



دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, :: 20:41 ::  نويسنده : آرش